zondag, april 03, 2011

Nieuwe maan van het ontwaken

Vandaag is het Nieuwe Maan , de nieuwe maan van vandaag staat in het teken van het ontwaken , van het wakker worden .
De natuur wordt wakker , de plannetjes die wij de afgelopen tijd maakten worden wakker , gaan vorm krijgen .
Zo naar volle maan toe ( 18 april ) , de volle maan van ontwaken maakt alles zich klaar om straks naar buiten te komen , zin in ;-)
Er liggen zoveel plannen klaar , zoveel; projecten om op te zetten , anderen om nog afgrond te worden , in mij beweegt zoveel , ik heb zin in alles wat er komt .........
Zo dadelijk gaan we zaaien , Heller roept er al de hele morgen om ;-) Hallo tuin .....wij komen er aan !!

1 opmerking:

Anoniem zei

pfff, ja, reageer jij ook zo op de maan? ik ben er erg gevoelig voor... ben altijd blij dat de drie donkere maansdagen voorbij zijn en het weer nieuwe maan is..,, hoewel, aan de 'andere' kant van het jaar (na 21 juni) ik soms mijn beste 3 dagen heb! Ik zaai en plant ook altijd rekening houdend met de maanstanden, overigens puur op intuitie, dus geen theorie erbij hoor. Ben niet zo theorie-er-ig. Ik voel, ik weet, ik doe.
Moest aan je denken terwijl ik een plaatje op mijn (nieuwe) blog plaatste. Je kent het vast, kijk maar eens: www.talesofanorthernwanderer.blogspot.com