zondag, mei 29, 2011

Superweekend

Wat een gaaf weekend is dit , vrijdag begon helemaal leuk met de Middeleeuwse markt op school .
Het was er zo leuk , het weer zat wat tegen, ik heb superleuk gepraat met mensen, kwam er ook nog heel onverwacht iemand van vroeger tegen, een klasgenoot van ooit. We hadden het er even over dat we toen zo gepest werden , zij en ik , ze doet mee aan het RTL programma wat nu schijnt te draaien over pesten.
Samen zijn we eigenlijk heel verbaasd hoelang dat nawerkt , wat dat met je doet , een heel leven lang .
We hebben wat gegevens uitgewisseld, bijzonder om haarhttp://www.blogger.com/img/blank.gif daar zomaar te treffen , mooi dat we elkaar spreken konden , dingen delen konden, dat gaat vast een vervolg hebben.
Daarna naar Het Pakhuis , theater kijken , leuk ;-)



Gisteren was er veel en een een logee ;-), heel gezellig , maar er was ook weer theater , een heerlijk gesprek in de tuin met een mooi mens, daarna een verjaardag ( vriend van Rens en zoon van een vriendin van mij ;0) )
Gezellig was het daar ben blij dat ik toch ging , word altijd blij daar, leuke mensen .
Rens daar gelaten en samen met Heller boodschappen gedaan , daarna Lasagna gemaakt met lamsgehakt , lekker en vlees wat ik wel eet ;-)

In de avond met 3 meisjes naar theater, weer in Het Pakhuis , andere voorstellingen , leuk !! mooi en bijzonder .

Vriendinnetje bleef slapen , vandaag cakes gebakken, bestellingen verpakt, ander vriendinnetje gefeliciteerd , visite van een heel leuk mens en zo dadelijk lekker knoflook soep eten , met turks brood en lamsworstjes , yummie .

Kortom een heerlijk weekend .

Geen opmerkingen: