dinsdag, januari 24, 2012

24 01 2012

Januari is al haast weer om , Imbolc staat voor de deur, Nina en Xarah 's geboortedag is nog maar 4 nachtjes weg , januari is voorbij aan het vliegen .
Ik ben eigenlijk de hele maand al een beetje naar , niet erg ( dat is meteen het lastige er aan ) maar gewoon elke ochtend misselijk , hele lage bloedsuikerspiegel , wiebelig op de benen en gewoon niks fijn , het zal de overgang misschien zijn , het voelt als zwangerschapsmisselijk , , vanaf morgen aan de Maca , dan komt dat vast wat goed , dit is niks , zo .
Het verbouwen en schilderen ging/gaat ook zo traag , allemaal heel logisch maar wel lastig .
We zijn allemaal moe MOE , Heller kan uren met legootjes prutsen , Noa hangt wat op de bank, Merel slaapt regelmatig van 18.00 tot de volgende morgen 7.00, ik ga met de kippen op stokken en slaap rustig 10 uren aan 1 stuk , heel muf .
We snakken naar vakantie, naar lekker niks moeten en gewoon zijn. Als gezin hebben we het altijd zwaar in de winter , zo raar, ik kan me niet herinneren dat ik dat vroeger ook had, waarschijnlijk leefden mijn ouders veel meer nog met de natuur .
Ik zou het heerlijk vinden om december januari en half februari niks te hoeven , geen school , gewoon opstaan als je wakker wordt , de donkere uren slapen , mmmmm zo is het ook bedoeld volgens mij, het voelt zo raar om in een dolgedraaide 24 uur beschikbaar wereld te leven , klopt niks van , voor mij niet en voor de kinderen niet , ik zie ze eronder lijden , klinkt zwaar , maar zo voelt het ook wel . Ze hebben nu gewoon heel veel slaap nodig , ik ook , ik word dus ziek van dat tekort aan slaap ;((

En na twee dagen vnl slapen ben ik dat nog steeds , hele erge hoofdpijn en keelpijn , ik duik weer onder mijn deken

Geen opmerkingen: