donderdag, januari 26, 2012

26 01 2012

Dikke watten-bollen lijken daar te zitten waar in normaal mijn hersens denk , ik heb hoofdpijn en keelpijn, al twee dagen lag ik op de bank en sliep , slapen is fijn dan voel ik geen keelpijn , maar slapen is nu even klaar en van liggen word ik helemaal gaar , dus even rechtop , zwabberend op aan tafel , thee gezet , met veel salie , Heller hoesten en uchelend op de bank, hij vindt het niet leuk dat ik hem thuis houdt vandaag , maar na een nacht samen hoesten hoesten hoesten , leek me dat een heel Ok idee. De was wassen lukt , drogen gaat ook , maar er staan nu zo ongeveer 7 maanden schone was te wachten tot iemand het vouwt .
Nu merk ik dat het afzien is als ML van 07.00 tot 23.00 van huis is , ziek is dan helemaal een ramp voor het huiselijke leven . Over twee nachtjes is Nina al jarig helllupppppp , ik heb nog helemaal geen bloemen voor Xarah haar graf uit gezocht , ik ga mezelf zo maar eens een klankheling geven en zien of dat wat wonderen kan doen voor mij hoofd en keel .

Voor nu duik ik weer onder mijn deken .

Geen opmerkingen: