donderdag, september 06, 2012

Nazomeren



Ik merk dat er weer woorden zijn, woorden om hier te delen .
Na 5 dagen kamperen bij Zeewolde , waarvan 3 dagen met heel veel vrouwen ben ik weer in mijn centrum , voel ik mijn benen weer .
Ik heb een heerlijk zomer achter de rug , hier en daar wat haperingen en veel totaal anders dan tevoren gedacht , wel helemaal goed , GENIETEN in hoofdletters , verbazen ook , vol-leven, gewoon superfijn.
Prachtige mensen ontmoet, andere mensen los gelaten, veel heel veel gehandwerkt en veel verkocht , heel mooie dingen ontworpen , daar werken we de komende tijd aan .

En heerlijk veel klank gegeven aan dat wat er was / is / zal zijn. Klinken , mijn brug terug naar het NU , door klank te geven wordt alles voor mij helderder.

Verbaasd en vol bewondering naar mijn kinderen gekeken , wat zijn ze groot en sterk , en krachtig , wat zijn ze mooi en zo gegroeid , vooral geestelijk maakten ze ook sprongen, zo bijzonder.


Zojuist heerlijk met verf en doek aan de slag geweest , het is een proces een schilderij wat groeit , tot bloei komt , elke dag wat streekjes.


En buiten op de fiets voelde in de herfst al , in aantocht is ze , ik ruik haar al af en toe , zie her en der al groepjes paddestoelen , voel af en toe aan mijn gewrichten dat er ruim vocht in de lucht zit ;0) , en geniet van het altijd weer veranderende kleurenspectrum ,steeds weer draaien en stromend , vormgevend aan de seizoenen .
Ik heb er zin in , de herfst is stiekem toch gewoon mijn  favoriete seizoen , ik hou van de winter , de lente de zomer en ben dol op herfst zo ongeveer zit het ;),  nu nog eerst even heerlijk nazomeren , het beloofd dit weekend heerlijk weer te worden , mmmmmm genieten , de zon op mijn huid doet toch ook wonderen voor mijn humeur , nog lekker even naar Midwoud denk ik zo .

Geen opmerkingen: