maandag, november 19, 2012

Heerlijk herfst, zo fijn

Buiten regent het snoeihard en binnen ben ik lekker aan het werk , een trui in elkaar naaien voor Heller, tuniek voor mezelf , jam maken , thee drinken , patronen uitdenken , vorm geven aan een beeld in wording . Ik geniet !  Mahler   knuffelt mijn oren , twee poezen zijn binnen en ronken lekker op de pas opgeschudde bank, zo dadelijk de tafel weer opruimen , dat lijkt nergens meer op na mijn knipsessie van vanmorgen overal patroondelen en stofslierten , maar met Mahler maakt dat niks uit ;-)  , het is lekker werken zo , lang geleden weer .
Ik hou gewoon van herfst , ik ben echt dol op de lente geniet zo van de zomer , maar de herfst , de melancholie , de geur , de kleuren , het licht , de energie dat is gewoon zo lekker allemaal .

Het is ook gewoon altijd toch weer Xarah-tijd  , ze was er van januari tot oktober , maar die maand tussen onze trouwdag en haar sterven is ze zo aanwezig in mij , voel en beleef ik haar zo diep en intens .


Geen opmerkingen: