maandag, november 19, 2012

november en december druk ;)



Dat is een poosje terug , dat ik wat blogde, mijn leven zit wat voller met dingen van de dag , dingen die aandacht nodig hebben , vooral ikzelf heb wat aandacht nodig ;-) , ik rende wat harder dan ik hebben kon de laatste maanden , wist het , maar het was even zo , nu de dingen weer wat op een rij gezet , flink gas terug genomen en aan het herstellen.

En het gaat goed , goed luisteren naar mijn  innerlijke weten , veel in de natuur zijn , veel samen met de kinderen .
Heel veel handwerken , op de bank , breien , haken , naaien en samen met de jongste zijn verhalen vorm geven , heerlijk is het.
De verjaardagen rij is al weer opgestart , Merel werd 16 , ik verleden week 47 , aanstaande zondag vieren we met  Heller dat ie al 8 jaar geleden naar hier kwam , mijn mooie zoon, en dan de 29e , wordt mijn oudste zoon al weer 18, ben ik al 18 jaar moeder, geweldig is dat, en ook verbazend , want zo lang voelt het niet , en toch is het gewoon zo ;)














 de laatste weken werd ik gevraagd wat hulppieten werk te doen , we haken dus fijn polswarmertjes ( bestellingen kunnen nog hoor ;-) )  we breien dekentjes , colsjaals , warme mutsen etc etc , kleine zoon knuffelt heerlijk met de poezen  en zo komen we de dag wel door ., Buiten is het kil en koud , vochtig en niks fijn .
met met lekker warme wollen sokken een schapenvachtje in je rug , houden we de koude buiten, ik ga thee zetten , tegen zere kelen ;)
 

Geen opmerkingen: