donderdag, augustus 13, 2015

Trots

Vandaag voel ik mijn trots
Trots op mijn grote zoon die derde jaars student is , hard werkt voor zijn geld en een heerlijk eigen huisje met zijn dinnetje heeft .
Trots op mijn grote dochter die ook echt keihard werkt om haar doelen te halen en strakjes helemaal naar Gran Canaria gaat om daar stage te lopen.
Trots op mijn middelste dochter die ondanks haar "ongemakken " toch een zomerbaantje werkt , een vriend helpt en zo heerlijk zichzelf is ;)
Trots op mijn jongste twee kinderen die deze zomer weer zonder morren accepteren dat wij niet ter kermis gaan, gewoon weg omdat dat niet in ons budget past.
Trots op al mijn kinderen dat ze het leven nemen voor wat het is en daarin zichzelf zijn , doen wat ze kunnen en blij in het leven staan  ;)
Trots ook op mijn man, die zich staande houdt, in ons soms best turbulente gezin, die op zoek mis naar mogelijkheden die ons iets brengen ipv dat ze weer nemen .
En trots toch ook wel op mezelf, dat ik het al zag, wist en voelde er echter niet naar handelde ( en dat was dom , mijn intuïtie is nl feilloos ) , ik zie het dus welk gewoon goed ;)

Heerlijk dat er zoveel is om trots op te zijn en dat de mensen in mijn huis vooral toch fijne mensen zijn. !!

Geen opmerkingen: