maandag, februari 06, 2017

Het vest


Update september 2017 : breien gaat me beter af dan bloggen ;) binnenkort foto's en een verslag van wat we deden tot heden




De komende weken misschien zelf wel maanden ga ik bloggen over HET VEST, het vest kwam ik tegen op het www en ik voelde me er toe aangetrokken


Deze vesten zijn van een russische kunstenaar Anna Lesnikova, ze roepen me , een huisjes vest maken dat wil ik ;) ik heb dus al mijn stash nagekeken en er eea uitgehaald wat de basis  voor mijn huisjes gaat worden , ik begin dus onderaan met de huizen , op naald 4 ga ik er breien en ook haken in diverse kleuren , op dit blog zal ik de vorderingen vast leggen . Vertellen wat ik doe , zodat je mee kan doen als je wilt ;)













1 opmerking:

Marrie-jette zei

Wat een gaaf idee!Ben benieuwd hoe je dat gaat maken.Lijkt mij nl ook erg leuk!