maandag, oktober 02, 2017

02 10 2017

Wat een weekend ;)   de stones spelen in de arena en mijn kind was erbij, ze mocht werken , de bofferd.
Ze vond het super , de happening ;) de sfeer , dat maakt werken echt leuk.

Wij hebben genoten van wat zij vertelde , idd een happening , van die toch echt al oude mannen ( ouder dan onze ouders ) die er op los rockten.

Zelf was ik thuis dit weekend , we zijn er niet echt op uit geweest, hebben in de tuin gewerkt ,we hallen het oeroude vogelhok waar al heel lang geen vogels meer in woonden neer, dat geeft een terrasplekje voor volgend jaar , een vilt plek voor nu , lekker met vachten enzo aan de klooi.

Ook liep ik voor het eerst sinds een maand of een stuk met de hond zonder kruk, 2 keer zelfs ;) we gaan goed vooruit. Dat stemt me blij , de pijn is niks minder helaas , de kracht in mijn been voel ik echter wel terugkomen.

En ik ben helemaal   verslingerd geraakt aan het spiralen haken , Hannah Martin van Of Mars  ( http://www.spinartiste.com/featured-artist-hannah-martian-from-of-mars ), daar gaan we nog even mee door ;) zo fijn om te doen , het lijkt wel of het me helpt naar binnen te keren , lekker in het herfst gevoel te zijn, ik geniet van de geur van appelcake in de oven , van de geur van de olietjes van Doterra ( heerlijk zijn ze ) ,   van de omslagdoek om mijn schouder, van zijn. Ik voel de kluizenaar in mij weer tot leven komen ;) ik heb het zo goed met mezelf , gewoon lekker thuis niets perse hoeven enkel ik en mijn kinderen doen ertoe , met de hond naar buiten op gezette tijden is heerlijk , gewoon binnen zijn is minstens zo fijn ;)



z

Geen opmerkingen: