dinsdag, september 12, 2017

maandag , tis weer maandag ;)

Monday Monday:
Jongste dochter voor het eerst naar haar nieuwe opleiding, nog zonder boeken, die komen later pas ( lees na 1 oktober ) Examendochter is al weer terug, kort dagje voor haar, samen met een andere ll mocht ze een programma samenstellen voor deze week, de klas is op kamp en zij moeten iets verzinnen op kunstgebied om te doen , beide zijn niet echt bemiddeld kwa centen dus het moet ook nog eens supervoordelig , ze hebben een leuk plan gemaakt TOPPERS.
Jongste krijgt zo zijn vriendje over huis en die mag ook mee naar karate want het is vriendjesmeebrengdag en zelf ga ik met krukken of stokken biodanza-en vanavond , gewoon proberen hoe dat gaat .
Oudste dochter is nu ruim 10 dagen weg, het eerste pakket naar haar is gepost en er gaan er vast nog veel volgen.
Morgen is er weer een to meeting en dus bakken we wat lekkers om mee te nemen ;) een appeltaart denk ik zo, die smaken goed .
Mijn hersens draaien overuren, na een chille zomer waar ik er voor koos niet teveel te willen zijn er nu gewoon weer dingen die een soort van moeten, echt moeten bestaat natuurlijk niet, maar gewoon dingen waarvan het echt heel handig is als we die gewoon doen en dan heb ik het over regeldingen, niet de dingen van alle dag, die gaan gewoon zoals ze gaan.
Voorts breien we ons suf, mijn kind en ik, de cadeautjes maanden staan weer voor de deur , en we gaan weer fijn op hersft en wintermarkten staan ( nou ja zitten )
Het weer maakt dat ik daar reuzeveel zin in heb , dat herfstige. Tis me wel wat vroeg, dat wel, maar als het er is dan genieten we maar gewoon.

Geen opmerkingen: