zondag, maart 18, 2018

18 03 2018 ( -3 graden midden op de dag )

Vanmorgen reisden we af naar een ijskoud Alkmaar om daar zo een mooie film te bekijken, de film The goddess project weer getoond in de stadskantine, op het eerste gezicht heel Ok en dan een paar uur later wordt het meer en meer een topper, een film om te delen, met je moeder, je oma, je dochter,  je buurvrouw .............
Ik ben zo blij dat ik gegaan ben , het klonk allemaal voor mij nl niet zo aantrekkelijk , koud , vroeg en op een plek die niet lekker warm te stoken is , dus ook koud ;), de film hield ons warm !!

En ik heb iets buitenshuis gedaan, dat is al weer een poosje geleden :)
De rest van de dag niet zo heel veel gedaan, 1 van de meisjes nog horen zingen , eindelijk uitgevonden hoe mijn ubergave cadeau werkt, een  sony hear on 2 Afbeeldingsresultaat voor sony hear on 2 ZO blij mee , ik kan er fijn muziek meeluisteren en tegelijk hoor ik niets van de film of xbox geluiden , helemaal gaaf !! Kortom de schrik en verdrietige dingen van de afgelopen weken glijden langzaam af ..................... ze zijn er wel, echter krassen ze minder hard .

Afbeeldingsresultaat voor the goddess project

Geen opmerkingen: