maandag, maart 19, 2018

Maandag 19 maart 2018



Mooie dag, mooie gesprekken, best koud nog steeds, genoeg energie voor de dag en strakjes maar fijn weer op de bank met een dekentje, nog meer kaarsen en licht  voor Marinet. Als ik maar niet zo veel wil gaat het allemaal vrij aardig. Fijn dat ik een zoon heb die de boodschappen van de dag kan doen, was het 3 weken terug op links dat mijn arm niet zo fijn bewoog ten gevolge van en "iets in de linkerschouder" , vandaag doet rechts raar, zo raar dat mijn arm erg weinig bewegingsruimte heeft zonder dat het snerpt in mijn hoofd ;(  , zo stom, daar word je dan gewoon mee wakker ;) .
Reumahandjes maken dat ik vandaag niet echt zo heel veel kon doen , enkel wat rekenkundige vaardigheden overdragen aan jongste en samen Engels kletsen, terwijl hij afwast ;) .

De hond neemt het voor lief dat we vandaag niet naar et bos gaan ( waarschijnlijk heeft ze het niet door ), ik heb de neiging de hond menselijke denkvermogens toe te kennen, echter als ik er zo zelf even over nadenk , heb ik toch niet het idee dat ze een agenda bijhoudt, kan vast ook morgen. ( gaan we dan fijn naar de zee )

 

Geen opmerkingen: