maandag, januari 30, 2006

ik baal

En dat is zachtjes uitgedrukt.
Wat al die tijd een griep leek die maar niet over wilde ,blijkt een
bronchitus en een longontsteking te zijn ;-((( .
Ik heb al het gevoel dat ik abonnementje bij de HA heb,maar dit weekend
was ik echter zo benauwd dat ik er echt naar van werd , vanmorgen dus weer
naar de HA en een nog bak AB meegekregen .
Pffffffffffffft en vervolgens kreeg ik te horen dat mijn indicatie
verlopen is van het PGB en zit ik pardoes in een keer zonder hulp ;-(( , ik
moet opnieuw geindiceerd worden en de dame die dat doet loopt erg op achter
door allerhande nieuwe regelgevingen , zoooooooooooooooo dat was een mooi
begin van de week ;-(( maar niet heus.
Ik voel me rot en ellendig , teleurgesteld in mijn lijf wat me keer op keer laat vallen , ik wil zo heel veel meer dan ik kan ;-((
Vandaag kan ik Heller niet eens tillen als ik zit , meestal lukt dat gewoon goed , nou vandaag dus niet en dat arme jochie snapt er niks van.
Er valt redelijk te leven met pijnlijke gewrichten , maar als je dan ook nog ziek wordt houdt het op merk ik , de rek is er uit , ik wil alleen nog maar in bed liggen en dat gaat niet he , als je kiddies hebt.
Ik ben moe , moe van altijd maar pijn , moe van steeds ziek , dan weer dit dan weer dat . Ik leef gezond , eet veel fruit en groenten, maar dat is dus geen garantie ;-)) , dat wist ik wel al, maar toch , je hoopt stiekum he tegen beter weten in ;-)).
Ik zit een beetje in een dip geloof ik , we gaan thee zetten, daar knappen we vast van op , mijn lekker meidjes en ik ;-0))

2 opmerkingen:

De Tegelaars zei

He, Elly, wat rot voor je. Je krijgt het wel voor de kiezen he de laatste tijd. En dan probeer je nog zo positief te zijn, er is ook een grens. Meid ik hoop dat je van de Ab snel opknapt hoor en laat die bacterien dan maar wegblijven.
Fijn dat het met Heller weer goed gaat, dat avontuur hebben jullie ook weer gehad.
Beterschap hoor!!
Elly

Unknown zei

Voel je je alweer een beetje beter???

Groet. Britt