woensdag, februari 01, 2006

o yeaaahhhhhhhhhhh

Ik zou me toch wat beter moeten voelen nu , maar misschien merk ik dat dan niet ;-))
Na twee dagen AB , hoor je je altijd weer wat beter te gaan voelen zo is mij verteld , ik voel me door een truck overreden en dat is niet "beter".
Maar goed er moet wel eea gedaan worden dus doen we maar ;-)) , Heller heeft bovendien uitgevonden dat dozen met naaigerei ook leeg kunnen en dat je kratten stof ook om kan keren , dat stapel doosjes van mama ook maar torens zijn etc ;-))
Ik hang wat achter hem aan , stop stof weer terug in een krat , leg de patronen weer op volgorde en lig weer op de bank.
Ik heb ook nog eens lage buikpijn , al heel lang , maar steeds vaker , dat blijkt een bindweefsel probleem te zijn , ( dat had ik al hoor , is niet nieuw ;-)) de buikpijn wel) ,bukken is dan niet een echt goede optie ..................
Maar genoeg gezemeld nu ;-) , ik heb ziek en wel ook een enorme klus geklaard , ik heb nl al mijn stoffen in kaart gebracht , wat een werk , meters tellen en kleuren sorteren etc .
Ik was er al heel lang mee bezig , maar lijk nu echt te weten wat ik heb ( megaveel ;-)).
Ook ben ik maar eens met de babypoppen die ik nog wilde maken gestart . Kortom dat hangen op de bank werpt ook vruchten af , ik vind zowaar de rust in mij weer terug . Zo heeft ziek zijn voor mij dus wel zin , het is niet leuk , maar houd me wel in huis en dan ga ik vanzelf dingen doen ;-))
Dingen die al lang op het schap lagen , maar er niet van kwamen , wel lekker rustige dingen , Heller geniet wel van mama die op de bank of aan tafel lekker frummelt ;-)

Geen opmerkingen: