zaterdag, februari 25, 2006

25 februari 2006

15 maanden is , mijn ventje , 15 maanden al mijn stuk van de week , wat is ie liefffffffffffffff denk ik steeds weer als ik zijn mooie blije koppie zie .
Mijn dappere stapper die het zo lief komt melden als ie poep heeft , bleeekkkkkkk zegt ie dan ;-))
Mooi ventje toch ........

Een rare week was dit . Hij begon zo verdrietig met het sterven van Esmee , een meisje van nog geen 3 ,vandaag is zijn begraven .........

Het was vakantie, wij waren echter allemaal ziek , grieperdepiep was op visite hier , kon er ook nog wel bij , longontsteking was nog niet weg en hup daar was buikgrieperdepiep , die ons allemaal neerhaalde , zelfs Ton ging neer ..........

En ook 1 van onze poezen ging naar de poezen hemel, donderdagavond reed een mistige automobiliste Bibber naar de andere wereld , verdriet voor de kindjes ;-((( vooral , Ton zag het gebeuren .......
Dag Bibber, ...........

En maandag is het al weer tijd voor school ;-((( , bleeeeeeeeeeeeeeeeek , we willen nog niet , we zijn nog moe en hebben nog een weekje nodig , hoe gaan we dat nou doen .....

We zien wel , nog niet iedereen is weer beter , maar we hebben nog 1 dag ........
en morgen is het optocht hier , carnaval en het is ook bitter koud , dus of de beter kindjes daar heen gaan is nog niet echt zeker ;-)
Brrrrr ik heb medelijden met de meisje die op de praalwagens staan dan kkkkkkkkkooouuuddddd

1 opmerking:

Marielle zei

Hoi Elly, Het was wel weer week bij jou zeg. Jammer dat jullie ziek waren in de vakantie, was bij mijn zusje ook al zo, waardoor wij een dagje langer op vakantie zijn geweest. We hebben het zo heerlijk gehad. Nog maar 2 maanden en 3 dagen en dan is 29 april. Voor mij een byzondere dag, dan ben ik 10 jaar moeder :-)