zondag, februari 26, 2006

26 februari 2006

Een pakkender titel kan ik niet verzinnen ;-(( er gebeurt weinig spectaculairs , ik heb de rekeningen betaald ( niet allemaal helaas ) en het geld is op , eten doen we van de lucht de komende weken ;-(( .dankuwel meneer bakellende voor uw prachtige zorgstelsel wat ons killed , er was weer een beetje lucht op centjes gebied , maar sinds januari niet meer . Maar om dat nou spectatculair te noemen , neeeeeeeeeee, dat is eerder gewoon ;-))

De optocht van de carnaval hier was ook al boring ;-(( , maar dat lag misschien aan mij humeur ;-) , dat was niet zo heel goed , het weer was prachtig daar lag het niet aan , maar mijn rug en bekken laten het weer goed af weten de laatste dagen en de knieen gillen ook Neeeee . En daar wordt mama grumpie van .........

Jammer dat de kids morgen weer naar school moeten ,ik had juist zin in allemaal leuke dingen samen doen , lekker plakken , verven , spelen etc ........
Na een week ziek hebben we dat eigenlijk heel erg nodig , maar jaaaaaaaaaaaaaaaaaa, pech , uit school maar veel doen .
En maar hopen dat het heel snel 29 april is , dan hebben we weer een klein weekje , soms zou ik echt willen dat ik het tyoe TO moeder was , ik vind ons leven zoveel ontspannener als we allemaal thuis zijn, heerlijk gewoon , lekker allemaal samen ;-))
Nou genoeg geklepperd , ik zal me eens gaan beraden op waar we ons nou toch in de lieve vrede moeten gaan verzekeren voor de komende tijd , ook zo leuk ...........

2 opmerkingen:

Annelies zei

En dan woon je nog wel in het Carnavals-Walhalla van het noorden..... Dan was je wel héél grumpy ;-))

Unknown zei

Over verzekeringen gesproken, André heeft heel heel heel veel uitgezocht de laatste dagen en wij switchen dan toch nog op het laatste moment naar National Academic. Scheelt ons een boel centjes. Ze hebben ook een website, misschien de moeite om eens te kijken?
Verder wens ik je heel veel sterkte, tis gewoon niet leuk zo.;-(

Groet. Britt