maandag, februari 13, 2006

mama huilt ;-((

en dat doet ze toch niet zo heel vaak en plein public, maar toch wel, vandaag.
Bij de dokter zopas had ik het niet meer , ik blijf maar ziek, weer een AB kuur erbij en dat maakt me depri . Geen hulp meer en daarbovenop een longontsteking die veel langer duurt, is meer dan ik kan hebben.
Er is veel te doen wat nu blijft liggen en het huis is een puinhoop, want dit houdt Ton gewoon niet bij , hij is niet van elastiek gemaakt en kan zich echt niet splitsen .
Het komt allemaal wel weer , maar voor nu , kan ik echt enkel wat zitten en hangen en zelfs dan doet ademen zooooo zeer en dan hebben we het nog niet over hoesten .
Alsmaar koorts is ook niet echt een topper voor je conditie , meeeeeeeeennnn voel ik me effe een dweil .........

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Jeetje Elly, dat kllinkt beroerd.
Dikke knuf,

Marleen

Marielle zei

Hoi Elly, Is er al een foto gemaakt van je longen om te kijken wat er precies aan de hand is? Het duurt nu al zolang. In ieder geval veel beterschap

Anoniem zei

Gaat het weer een beetje beter? heeft de kuur zijn werk al gedaan....sterkte hoor!!