dinsdag, mei 09, 2006

beetje down , beetje boel zelfs

Ik ben gewoon een beetje down .......
Merk dat het allemaal zoveel is , en dat ik alles half doe en dus
aldoor maar achter mezelf aanren .....
Meestal houd ik de moed erin , maar af en toe word ik er gewoon moe
van doodmoe en vandaag is zo een dag ......
Een man die ervan wegloopt als je een gesprek wilt houden
rekeningen , bezwaren schrijven ,een kind wat gepest wordt , doordat ik veel mediteer hou ik mijn koppie er een beetje bij, maar ik
moet verdomd hard werken om overeind te blijven en af en toe heb ik
gewoon zin , om de boel de boel te laten en naar zuid-frankrijk af te
reizen
(Op een terras ergens in Frankrijk in de zon
Zit een vrouw die het tot gisteren nooit won)

revalidatie oefeningen doen zeer, merk ik , erg zeer , dat ales maakt me ook niet vrolijker .
Pvieeuw, morgen een vrolijker stukje ;-))

Geen opmerkingen: