zaterdag, augustus 05, 2006

Even heel diep zuchten

Vanmorgen was er weer , een rekening die uit een onverwachte hoek kwam , maar wel zo een " o ja ", rekening , je wist wel dat ie kwam , maar was hem even kwijt ;-((
En de vakantie die we al gehalveerd hadden vanwege groot gebrek aan geld, die nog maar een paar daagjes boerencamping inhield , staat echt op de helling .
Het levert maar de helft van de rekening op als we niet gaan , maar ja , dat is toch weer een helft.
Ik kan voor mezelf heel goed beslissen , maar niet voor kindertjes die hier al maanden naar uitkijken , die dapper slikten toen ie werd ingekort , maar die ik hem gewoon niet helemaal af kan nemen .
Nooit kan hier iets en ik ben er opstandig onder nu , ik kan veel hebben , enorm veel , maar de rek is er al een poosje uit , het touwtje al vele malen gebroken en ik weet het niet meer , zit er helemaal door heem , moet nog allerhande adminstratieve flutten opossen , ook nog en ben op , mijn altijd frisse moed is aan het verzuren.
We werken/zorgen altijd keihard , maar het is nooit hard genoeg , we knokken keihard voor wat ademruimte , voor wat ontspanning , maar ergens doen we iets niet goed , waar zie ik niet , maar ik ben wel op , doodop ................

ideeen ?? spui ze maar ......

1 opmerking:

Chocoladevla zei

Meid, geen flauw idee. Het blijft qua reactie's ook angstaanjagend stil dus ik vrees dat je niet de enige bent die altijd weer dit soort "oh-ja"-rekeningen tegenkomt. Bij ons is het de onbetrouwbare auto, die telkens weer voor rekeningen zorgt terwijl we net balanceren op hetzelfde koord wat ook richting Zwaag loopt ;-).
Geen tips dus, alleen een mooie foto van ons op je tv :-S
Dikke knuf!