vrijdag, augustus 04, 2006

vrijdag de 13e , o nee de 4e

Vandaag leek het wel vrijdag de 13e, rampendag in villakula dus .
Mijn geliefde oudste zoon had zichzelf gisteren een andere kast cadeau gedaan, een mooie grenen die hij beter bij zijn bed en andere kast vond passen.
Vandaag werd er geruimd en geschoven , samen met paps eerst de kast omhoog en daarbij raakte het trappenhuis nogal beschadigd , ik dacht toen nog ok , dat vervangen we wel weer , een verfje erover en klaar .......in de middag gingen wij even naar de gamma de drie jongsten mee , Rens zou zijn kamer schuifklaar maken ...., Merel deed wat voor zichzelf .
Na een klein uurtje waren we weer terug , Rens was vast gaan schuiven en ooo helpie , hij had op een of andere manier een bus met 2,5 liter verf van boven naar beneden laten klappen ( ik denk dat ie de bus evenop een kast had gezet ofzo )
Wel eens gezien ???? een kamer waar van 2 hoog een bak verf naar beneden op de grond is geklapt ........Ik heb er maar even om zitten janken ;-(((
En na het schoonmaken en terugschuiven bleek er ook nog een een gat in de badkamerdeur te zitten , niemand weet hoe dat er nou in komt ...........

Ik heb de tuin nog eens afgespeurd, maar nee , nergens een geldboompje , nog niet ;-)))

Ik heb ook met Rens te doen , zijn nieuwe kast ook onder de verf , en deze week had ie ook al de pech dat zijn net gekochte ( tweedehands) TV-tje plofte , mooie rookwolkjes kringelden uit de achterkant ;-(((( , kan ie weer niet gamen ;-((

Maar goed , ooit komt het wel weer goed , als de geldboot hier eens aanlegt ;-)))
Voor nu schrobben maar , want Rens schoon is niet mama schoon

1 opmerking:

Annelies zei

o gos... dat is écht wel een rampendag he?