woensdag, augustus 02, 2006

nouuuuuuuuuuuuu

Ik geloof dat ik het warme weer gewoon weer terug wil , nog ik , nog mijn kinderen waarderen regen erg , natuurlijk , de natuur is er aan toen , heel erg aan toe , maar wij niet , ik heb overal pijn ;-((( zere handen , auuuuuu , pijnlijke enkel en rug , knieen die rammelen en nog steeds een ontsteking in mijn schouder , de kids houden gewoon niet van regen ;-)) Vanmidag werd er gezeild , door mijn kiddies , in de stromende regen , Helller en ik werden nat , ook in de stromende regen terwijl we gewoon wat rondhingen is de stad , maar het was leuk , het zeilen was leuk ( en nat ) en het rondhangen in de stad was ook leuk , er was een markt met allerlei mensen die beren etc maakten , gezellig , maar nat ;-)).
En nu we weer in huis leven vandaag ;-)) merk ik dat ik wel eens wat mag opruimen , werkelijk overal staan dozen en kratten met stof , ben heerlijk aan het naaien , maar tis wel een bende geloof ik ;-))
Nu maar weer even onderuit , de beentjes en het schoudertje wat rust geven .

1 opmerking:

Annelies zei

Ff volhouden Elly, volgende week wordt het weer weer beter!