dinsdag, januari 09, 2007

09 01 2007

Wat een drukke boel ;))
Kraaiende kindjes , rennende peuters , een ziek meisje boven in haar bed ;)) en post waar ik nou net niet echt vrolijk van werd ;((
De storm giert om het huis , de bomen zwiepen en zwaaien , ik heb zojuist mijn hersenpan maar wat door laten wapperen .
Gisteren was het ook druk , toen hingen er drie zieke kids op de bank en een hing op mij , de telefoon ging , dat was de school ,met het bericht of ik mijn enige wel naar school gegane kind op kon komen halen , ze was ziek , hoofdpijn misselijk......
En idd , ik haalde een meisje op wat onderweg weer moest spugen en nog eens en nog eens.
Ze ligt nu in bed .
Ik probeer me nu door een berg dozen die van zolder komen heen te graven ;-((( niet echt opwindend .
Er zijn er al twee leeg ;)).Nog een stuk of 10 te gaan ;-))
De peuters zijn nu in de tuin , ook fijn , tis droog ;-))

1 opmerking:

De Tegelaars zei

Nou meid, dat schiet niet op zo. Veel beterschap met het spul hoor!! En sterkte met het opruimen in huis en hoofd,

Elly