woensdag, januari 31, 2007

Agenda en zeuren enzo

Zondag , Nina is jarig , ik ben ziek , er komen weinig mensen en nog minder laten wat van zich horen , geen probeem want ik voel me ziek , maar ook wel een probleem , familie zou kunnen bellen denk je dan ;)
Maandagmogen kids naar school dan fysio , vervolgens kids uit school halen en meteen door met :
maandag middag Alkmaar ( met R en T voor "therapeutische"gesprekken ) , eind van de middag terug , koken en gevloerd naar bed.
Dinsdag morgen kids naar school , oefeningen doen , in mijn dagboek schrijven als dat lukt , kids ophalen , liggen ( mijn rug splijt haast ) en me over de financien buigen ( peiker pieker peins )
Woensdag morgen kids naar school , eindeloze gesprekken met verzekeraars die nog geld krijgen , vele tranen later kids ophalen , Noa naar een dinnetje gebracht , Rens zo naar examen brengen , Noa weer ophalen ,door naar de fysio ( arme Heller, die moet steeds mee , arme Nina die is steeds alleen ) en wet eten maar weer brood .
Vanavond moet iemand van ons naar een ouderavond , dat gaat dus niet lukken ;-(( , ik ben al aan mijn 6e ibu .......

de week is pas op de helft en ik al uitgeput , kan bijna alleen maar huilen en heb hoofdpijn , rugpijn , buikpijn , ben moeeeeeeeeeeeeeeeee en voel me een zeikdoos ......

Mijn agenda staat strak , naar de neuroloog , naar de reumatoloog , naar therapie , met r en t naar therapie , ik knap bijna , strompel ( geestelijk en lichamelijk ) voort , dit is even niet mijn week , ik word moe van deurwaarders en aanverwante zaken , steeds denk ik maar weer dat het ooit beter word , maar dat geloof ik zelf ook al niet meer , al heel lang niet meer ..........
En dat geloof wil ik terug , ik wil weer vechtlust , ik wil weer zin om door te gaan , dat komt vast wel weer , maar is even heel erg weg , pijn maakt dat ik niet echt helder denken kan .

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Ell,

ik weet niet wat ik moet zeggen...dus zeg ik niks maar wel gewoon even een berichtje dat ik aan je denk...

Liefs, Sandra