woensdag, januari 10, 2007

Melancholie




Als je opruimt vind je wel eens wat ;-)) zo ook ik , tijdens de opruim sessies van de laatste weken kwam ik deze foto tegen , in een doosje , er zat een andere foto aanvast geplakt dus helemaal smetteloos is ie niet meer .
"november 1998" staat er achter op
Ruim 8 jaar terug is deze foto gemaakt , zwanger van Nina en Xarah , moeder al van Rens en Merel .
Als ik naar die foto kijk zie ik weer heel even het geluk van toen .
Zo onbevangen was ik toen nog , zo dolblij met de tweeling in mijn buik.

3 opmerkingen:

Annelies zei

meid, ik herkende je niet eens ;-))

Anoniem zei

Ik ook niet.

Elly zei

haha maar jij hebt mij nog nooit gezien ;_)) en het grootste verschil maakt de kleur en de lengt van mijn haar denk ik , nu rood en lang , en tsjaaaaaaa 30 kilo verschil dat zie je wel ;-))