zondag, maart 25, 2007

Daar zijn we weer ;))

Na een paar dagen zonder mail ( best lekker af en toe ;-)) zijn we er weer .





Eerst maar een verslag van mij geweldig dochter haar optreden , ze verraste me , ik was "impressed".


Ik weet dat Merel gaaf kan zingen en dat ze leuk acteert , maar ze was gewoon geweldig .


Vrijdagavond de 23e was het zover , "op de markt" beleefde zijn premiere . Merel had diverse rollen , in twee ervan zong ze , in de ene een aria ( wow Merel ) en in de andere een frans liederke , gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaffffffffffffffff.
Merel meid , blijf vooral zingen en acteren , het is je op het lijf geschreven , wat ben je mooi . Zoals jij over het toneel beweegt , WOW !!!!!!












Mooie plaatjes he ;-)) Ik heb er nog veel meer , eens zien of ik die er straks ook bij zet ;-))

Een kleine schaduw op het optreden was toch wel de wonderlijke omstandigheid waaronder een klasgenootje van Merel die ook een fikse rol had, buitenspel werd gezet , ik ben nog te verbaasd om daar iets over te kunnen zeggen .

Eerder die week was het ook al zo fijn, donderdag was alweer de laatste bijeenkomst van het krachtliederenkoor in deze bezetting. Voor deze keer waren we te gast in een kerkje , prachtig , bij binnenkomst zong Marinet iets waar ik kippenvel van kreeg , zo mooi , de rest van de avond was fijn , mooi , wat leerden we weer mooie dingen , vooral het zingen van sjaloom , dat maakt warm , dankbaar zijn voor wie je bent en wat je bent en wat je allemaal wel niet hebt , wie er allemaal bij je zijn , voor je zijn , met je zijn , mmmmmmmmm, heerlijk ;-)

Dankjewel ;)

En de lente is begonnen , heerlijk , fijn , zon , zonneschijn.

Ik geniet , heb zojuist wat in de tuin gewerkt , ga dadelijk nog wat toneel kleding en een jurk voor Nina naaien en duik dan lekker weer het zonneke in met een boek , mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Zoiets .

2 opmerkingen:

Anoniem zei

heerlijk om zoveel leuks en verassends in je eigen kids te zien :)

Anoniem zei

Hee Merel!

Je hebt het echt super gedaan 23 februari en ik vond het héél gezellig. Ga je volgend jaar door met Stairs? Ik hoop het wel want je kan heel mooi zingen hoor!
Ik hoop je snel weer eens te zien. Doe maar de groetjes aan iedereen van Stairs!

Veel liefs Myrthe
(myrthevandenbosch@hotmail.com)