maandag, maart 12, 2007

Mooie Noa en architectuur

Wat is ze toch prachtig denk ik , als ik mijn spelende gave meisje zie . Zo vrolijk , zo blij , elke dag weer !!!


Tijdens het maken van prachtige kunstfoto's op school , liep ze opeens in beeld , zoooooooooo mooi !!!












Gesoldeerde architectuur van mijn kids , knappe knutselaars zijn het .




Bij Nina in de klas ontstaat een heuse stad. Met een prachtige vijver en fraaie huisjes. Een geweldig brug ( van Kapla ) en een heus strandje





Nina heeft een heerlijk kleurig huisje gekleid , ik zou er zo in willen wonen .

De kunstweken zijn gaaf , wat een plezier om al die knutsel werken te zien , geweldig !!!

1 opmerking:

Anoniem zei

Lieve Elly ,

het mooie huisje doet mij zo aan jou denken ....gemaakt door jou bijzondere meisje ...

knufff Petrouchka