dinsdag, april 03, 2007

schoolfoto's

Wat een knappe fotograaf , hij heeft mijn kinders precies zo op de foto gezet als ze eigenlijk zijn.
Rens wil niet dat is duidelijk , Rens wil nooit op foto's , maar toch staat ie er op ;-)) en ik vind hem mooi .
Ik zie er de Rens zoals ik hem zie , omdat ik er ook een stukje van zijn ziel zie .Mijn kanjer.









Merel , gewoon stralende Merel , mooi zoals ze is , heerlijke meid . Aanstekelijk zoals zij bruist , geweldig zoals ze het doet .


Nina , mijn mooie ingetogen Nina , een beetje onzeker nog , maar wat wordt ze al een meidje zeg , ik ben zo trots op haar .


En dat Noa , verlegen , dat is ze ook , Noa is heerlijk wild vrolijk , maar ook verlegen , vooral als de kijkers op haar gericht zijn , liefffffffff , dat is ze .


En dan mijn 4 schoolkinderen , jammer dat Heller daar niet bij staat , maar wat is het een mooi plaatje , die 4 bij elkaar

En dan nog de klas , mooi om te zien dat daar ook iedereen staat zoals het staat , ik zie op klassefoto's altijd goed hoe het zit , mooie kinderen , mooie groepen

Rens zijn klas

Merel haar klas

Nina haar klas

Noa haar klas








4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een mooie fotos en inderdaad zo,n groepsfoto zegt heel veel. Duidelijke lichaamstaal groeten mirjam

Catharina zei

Hele mooie foto's.
Je kroost staat er schitterend op.

Marga zei

Prachtige foto's Elly! Ze staan er fantastisch op.

Anoniem zei

Wat staan jullie er allemaal mooi op! Echt prachtige foto's!

Liefs Myrthe