vrijdag, april 27, 2007

stil

Een beetje stil ben ik de laatste dagen , weken misschien wel al .
Er is veel denkwerk , er moeten veel besluien worden genomen en dan val ik een beetje stil.
Ook al omdat mijn oudste zoon strakjes basisschoolkind af is , dat geeft bij mij ook wel wat overdenkingen , het is zo snel gegaan . Ik herinner me nog zo goed dat ie er was opeens , mijn mooie zoon en dat ie voor het eerst naar school ging en dat ik hem zo ontzettend mis is als ie er niet is , toen al en nu nog steeds .

Het heerlijk weer houd me ook van het scherm weg , wat genieten we ervan ;-))
Dat doet niet iedereen en OK de plantjes willen wel wat water , maar ik GENIET van de zon , ik koester de straaltjes en ben blij .

Voor nu , de kasten door , het is straks koninginnemarkt ( nog maar 3 nachtjes slapen ;-)) en we willen veel weg brengen ;-)

Geen opmerkingen: