zondag, juni 17, 2007

het kabbelt lekker

Het kabbelt lekker , zo de laatste weken .
Het is druk thuis , druk op school.
Maar lekker druk , afgelopen vrijdag zijn we met de klas van Nina naar het Twiske geweest en ondanks de regen hebben we zoooooo genoten . Het was er zoooooo leuk , gezellig , jammer genoeg had ik geen camera mee , maar anderen wel , dus er komen vast nog plaatjes .....

Thuis is het een genaai en gebrei van belang en tussendoor probeer ik het huis toch op iets van een huis te laten lijken ipv op een atelier waar het gestormd heeft ;-).
De kinderen zijn op school druk met de overgangsperikelen , toneelstukjes , nog een dagje hier en daar heen , Merel gaat morgen op kamp naar het kleine paradijs , ik ben zowaar een tikkie jaloers , het moet heerlijk zijn daar ;-))

De zwemlessen zijn weer in volle gang.
Merel en Nina mogen binnekort weer een poging tot afzwemmen doen , Noa speelt nog te graag en dat wordt denk ik pas einde zomer dat dat gaat lukken .

Financieel ziet het er een klein beetje minder grauw uit en heb ik het idee dat we eindelijk eea op de rit krijgen . We hebben nog steeds ale hulp nodig die we krijgen kunnen en leven nog steeds vooral van wat men ons geven kan.
Echter ik zie weer in de verte zonnestraaltjes en dat geeft wel wat rust.
Rust die we echt hard nodig hebben , want jaren stress hebben ons toch behoorlijk uitgehold ;-((

Strakjes als het droog wordt, gaan we nog even naar de stadsfeesten hier , jammer hoor dat die zo nat zijn ;-((
Dat is toch echt niet leuk voor de organisatoren.

Verder heb ik wel zin in bijvoorbeeld het sfinks festival , een echte gezinshappening en niet zo duur , kinderen gratis en dat is gewon echt toppie ;-) en anders als het lekker weer is komende week parkpop

Volgens jaar wil ik toch weer eens Oerol proberen , dan is Heller 3,5 jaar en heeft hij daar ook wat aan ;-)
Kortom ik heb zin in de zomer en wat die zoal brengt.
Ik heb zin in de St Jans happening waarbij mijn grote zoon over het vuur een nieuw stuk van zijn leven inspringt , ik heb zin in Noa haar laatst SintJanspicknick bij de kleuters en ik heb zin in al die nieuwe dingen strakjes .

En verder hoop ik dat het snel weer woensdagmiddag is en Merel weer thuis is ;-))

Geen opmerkingen: