woensdag, juni 27, 2007

Over huiskinderen en lekker lekkers

Vanmorgen met een snottiekop achter het stuur richting school , alsmaar niezend hoor ik nog net Noa haar vraag aan Nina : wat ben jij voor een kind , ik hoo Nina bijna aarzelen , tsjaaa, wat is zijn voor een kind.
Noa wordt ongeduldig en vraagt nog eens : wat ben jij voor een kind ???
Nina snapt het echt niet en vraagt terug : wat ben JIJ voor een kind ???
Nou , zegt Noa , een schoolkind , eerst was ik een huiskind , maar nu hebben we Heller als huiskind ...................

Dat was een heerlijk begin van deze ochtend , ik lag dubbel , hoe verzint Noakind die woorden toch ;-))

En net dus thee , Heller ook thee en daar mag iets bij, een snoepje oid . dus ik vraag , wil jij wat lekkers , en jawel dat wil ie wel , ik pak de snoepkespot en zijn gezicht betrekt.
Niet goed ????? vraag ik , nee zegt ie teleurgesteld , ik wat lekkers lekkers ........
Starend in de kast vraag ik me af wat dat nou kan zijn terwijl Heller al coachend die die die roept .

Ik til hem maar op en op kasthoogte wijst ie overduidelijke naar de door hemzelf onder begeleiding aangeschafte M&M zak en zegt dat is lekkers lekkers ;-)))
Duidelijk toch .............

2 opmerkingen:

Annelies zei

LOL, hij heeft er verstand van!

Cisca zei

super die uitspraken van jouw kinderen, maar volgens mij zijn jouw kinderen vooral jouw zeer geliefde-kinderen.

Cisca (GGM)