woensdag, maart 19, 2008

Best wel druk

Ik heb het druk , ik kan wel steeds heel optimistisch doen of het meevalt , maar dat is niet zo , ik heb het gewoon druk .
Kom niet aan de PC toe , ben veel weg , onderweg ;-)
Maar het is fijn , er gebeurt nu even veel tegelijk, veel regel dingen, veel school dingen , veel Elly dingen , voorbereidingen voor allerlei dingen en als erg leuk "iets ", binnenkort de lente wende, er komen straks weer markten , de naai machine snort onophoudelijk, de borduur machine snort mee.
Ik haak , brei , rust , mediteer , doe mijn oefeningen en fiets meer dan ooit van hot naar her ;) .
Tussendoor probeer ik dan de tandarts, de fysio , therapie , studie en stage op peil te houden.
En naast al deze dingen zijn er toch ook echt wel zorgen.


Weinig PC dus even , komt wel weer ;)

Geen opmerkingen: