woensdag, maart 12, 2008

zooooo

zoooooooo wat een heftige dingen de laatste tijd , ik kan er zo weinig mee dat ik er stil van word.

Vanmorgen echter heftige zaken van geheel andere orde , nl een bezoek aan de tandarts . Samen met Noa en Heller moest ik op Alkmaar aan, het stormde vreselijk en was dan ook een reis waar ik naar van werd............... Ik ging er heen omdat er een stukje van een vulling af was en meteen de controle maar ;)), daar er een stukje af was , werd meteen de hele vulling er maar uitgeboord auuuuuuuuuuuuu. Ik ging dus heem zonder een centje pijn , niets aan de hand behalve een scherp radnje en kan nu wel huilen van ellende.
Mijn hele bovenkaak en onderkaak rechts en mijn rechteroor doe akelig veel pijn.
Ben misselijk naar huis gereden, heb net de tandarts weer gebeld , ja, dat kan , dat gaat in de loop van de week wel over ...................huh , denk ik dan , daar ben je klaar mee ...........
Er zijn erger dingen dat klopt , maar fijn is dit echt niet ;-((

1 opmerking:

Annelies zei

Mmmm...klinkt niet prettig.... :-(