donderdag, maart 27, 2008

Is het echt lente ???

is het echt wel lente ?? Ik herinner me dat ik verleden jaar dan al buiten zat , voor et huis , op het bankje in de zon , dit jaar is het daar toch nog echt te fris voor .
jammer , want dat zitten met een breiwerkje oid was helend en heling kan ik wel gebruiken.
Ik zit zo boordevol met vragen die ik niemand stellen kan, twijfels over wat ik doe , of het wel voldoende is .

Het gevoel van altijd tekort te schieten is af en toe weer aanwezig de laatste weken .
Het beneemt me mijn nachtrust , ik draai woel pieker peins , lang is dat weggeweest, kon ik rusten in zijn , maar langzaam is het er weer in geslopen.
Ik heb een mooie lentewende achter de rug , voelde mooie dingen . Mag het nu vorm gaan geven , maar aarzel wat , hoe waar wanneer , zoiets ..........
Misschien niet vragen , maar doen , zou dat het antwoord zijn ;-) ik ben aan de slag gegaan en het geeft ruimte , doorwerken dus ;-)

Het is wankel , maar langzaam voel ik mijn basis steviger worden .
Ik zie dingen altijd duidelijker dan ze voor anderen lijken te zijn, lang heb ik daardoor aan mijn eigen weten getwijfeld , dat is weg , ik heb vertrouwen in mijn eigen kunnen, mijn eigen weten ,ik luister goed naar wat mijn intuitie mij verteld .

Op naar de zomer ;-)

Geen opmerkingen: