zondag, mei 04, 2008

"au" weekend

Het was een weeken vol heerlijk zon en vol au , het weekend van vallen enzo

Eergisteren avond ging Rens uit rennen en dat bekwam hem slecht , na een paar stappen kwam ie alweer teruggestrompeld , zweepslag in de kuit , de dokter zei dat ie er wel even zoet mee was , auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.
Gisteren tijdens een sublieme zoektocht en opruimactie in de "bovenzone" van ons huis ontdekte ik de negatieve kanten van een hypermobiel lijf weer eens , ik gleed op een rare manier uit , zakte heel vlotjes in een spagaat en iets verder ( een been hing op een object) , geen gezicht en auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu wat doet het pijn als je je been uit zijn voegen voel vliegen .
Met wat hulp stond ik weer op om een uurtje later nog eens van de trap te vallen en mijn rechterschouder die al pijnlijk was vanwege een ontsteking ook nog een te blesseren . dat was me genoeg , de rest van de dag ben ik braaf in de zon gaan zitten ;

Een AUUUUU weekend dus ;-(

3 opmerkingen:

Annelies zei

Moet je niet te vaak doen, zo'n au-weekeinde....

Elly zei

Ne dat zijn niet mijn favoriete momenten , vandaag ook maar fijn PC en tuin geeerd met mijn aanwezigheid

Marga zei

Moet je zeker niet vaak doen. Was je een beetje gehaast? Dat zijn bij mij de momenten waarop het mis gaat en ik uitglij of van een trap lazer.
Niet al te bont en blauw geworden?