dinsdag, mei 20, 2008

Bijna 7 jaar

Nog maar 6 nachtjes slapen , dan is ze jarig , mijn meisje mijn . Noa Thaisa Gwynneth heet ze .
Noa is een Hebreeuwse naam en betekent "beweging". Noa is mogelijk ook een verkorting van Noach dat "rust" betekent, bewegen vanuit rust , dat is onze Noa

Thaisa , zij die door haar lieftalligheid boeit ;)

Gwynneth witte, eerlijk, gezegend, blijdschap`.


Ze heeft de namen die haar passen , ze is lieftallig en een al rust vol beweging Eerlijk en blij is ze , blijft ze ;-)
Ze heeft bescheiden wensen en een hele grote ;-)
Ze wil een paard , een konijntje , oor knopjes , barbies en op vakantie ;-).
Dat paard , ik begrijp het zooooo goed , maar dat gaat dus niet lukken ;-( dit jaar.
Een konijntje misschien wel .
Een feestje wordt het , een mooi feestje en nog wel op twee dagen maar liefst ;), want maandag als Noa jarig is gaat Merel op kamp .

Een feest beest is het , mijn soms zo stille meisje , ze kan soms zoooooooooooo van de wereld zijn , zo ergens anders dan hier , ik wilde wel eens dat ik met haar mee kon reizen , de ruimte in .
Ze slaapt nog heel graag bij me , heel dicht tegen me aan het liefst. Ze droomt zo vaak, is soms echt ver om dan ook weer helemaal hier te zijn.

Ze werd geboren als onder het teken tweeling met steenbok als ascendant in het jaar van de slang.
Een bijzonder combi , voor een heel bijzonder kind .

Geen opmerkingen: