maandag, mei 05, 2008

heerlijke dagen

Heerlijke dagen, de zon, de temperatuur en dan de kinderen ook nog vrij .
De blessures van het weekend hebben wat rust gehad en zorgen nog wel voor wat pijn , maar het valt me mee , ik kan me nog een beetje verplaatsen ;-)

Ik geniet van de wat er komt , maak me toch ook wel zorgen , zorgen die de zon niet kan verjagen , na de vakantie gaan er twee kids op schoolkamp , voor een bedrag waar ik een maand van eet , ik heb geen idee waar ik dat bedrag vandaan kan halen , maar geloof ook dat het op een of andere manier wel goed komt .
Die zorgen zijn dus gelukkig niet zo groot dat ze onze vakantie overschaduwen , maar af en toe is het wel een wolkje voor de zon .
Ik weet het al maanden en steeds als ik er wat geld voor had weggelegd , kwam er weer een moment dat eten kopen echt belangrijker was ........


Strakjes achter de naaimaimchine , nog eea aan zomerkleding in elkaar zetten ;). Ik heb wat leuke jurkjes voor Nina en Noa geknipt , de naaimachine in de tuin gezet en we gaan ervoor ;-)

Aan het einde van de middag heeft Noa zwemles en ik neem all hier aanwezige kids ( 8 ) maar lekker mee naar het zwembad ;-)
Heerlijk .

Geen opmerkingen: