maandag, december 14, 2009

heerlijk maandag ;-)

Het is heerlijk , maandag , en zo knetterend koud , lekker !!!
Lekker koud , jaaaa dat bestaat echt , lekker koud is vries-koud en vanmorgen stond de thermometer op -4 in de tuin ..
Voor mij beter te harden dan natte kou .
Wel al weer een ziek kindje , ze gaan om de beurt plat dit jaar . Noa had nog niet actief mee gesnipt en gesnotterd en ligt nu slapjes op de bank , ik hoop dat snel weer op de been is, op school is dit de leukste week van het jaar, dan moet je niet ziek zijn.
Haar sjaal is haast af ;) wie weet komt ie vandaag af en kan ze morgen met sjaal toch weer naar haar klasgenoten.
Strakjes ga ik de kerstspullen bij elkaar zoeken , gisteren vierden we 3e advent en Sint Lucia en de dag erna begin ik altijd met het versieren van ons stulpje .
Ik kan er zo van genieten al die heerlijke licht-feesten in december ,komende zondag gaan we midwinter vieren , met heerlijk rituelen , en 4e advent , de laatste advent zondag , ook altijd weer speciaal.
Bijzonder vind ik het wel dit jaar dat al die mooie feesten samenvallen , Sint Lucia en 3e advent , midwinter en 4e advent .
Vanmiddag ga ik ook met onze december-wens buigen , ik heb er zin , kacheltje aan , potje thee erbij en dan dromen dat het salaris een week eerder komt ;-) en ik weer boodschappen kan doen ;0)
Lekker ........

1 opmerking:

- zei

Ja best lekker he, nog een zonnetje er bij en het was echt heerlijk. Wij hebben onze eerste wandeling voor vandaag er al weer op zitten. Fijne start van de week!