dinsdag, december 01, 2009

Ziek ???

Ik weet het nou net niet zo, ben ik nou ziek, ik heb koorts, en erge hoofdpijn, maar verder niet echt wat.
Hoofdpijn maakt me nukkig en ongeconcentreerd.
Kriebelig , allerlei dingen die gewoon gewoon zijn lijken nu heel irri, er is op een of andere manier een energielek .
Vanavond ga ik ereens op voelen , er tijd voor vrijmaken.
Want dit duurt al een poos , dat net niet ziek , maar toch wel , de laatste weken is er koorts bij , duizelingen en nee ik ben niet zwanger , dat werd al als suggestie gebracht, ben echter verre van fit en dat is niet fijn.

2 opmerkingen:

Guusje zei

beterschap, Elly!!!

Anoniem zei

heb ik ook 2 weken gehad, geen koorts, wel migraine-achtige hoofdpijn, moe-moe-moe, daarna eeb paar dagen keelpijn en een paar dagen kuchelen. O ja, en af en toe misselijk. Neeee, ook niet zwanger, maar 't is dus een vorm van dé M-griep, waarschijnlijk. Vooral kinderen hebben alles tegelijk, met koorts en hoesten en liggen een paar dagen plat, maar moeders hebben het vaak een paar weken op deze manier. TJa, wat is prettiger....

Rustig aan en zoveel mogelijk slapen. Uiteindelijk gaat het weer over.