woensdag, augustus 18, 2010

hoe zit dan nou

Laatst ( de afgelopen weken ) had ik rare MP ervaringen op rij , tot 3 maal toe bood ik op iets , kreeg bericht terug dat het OK was en spraken we af in welke week we op zouden halen . bij 1 transactie betaald ik zelfs een bedrag aan

Maar alle drie transacties werden afgezegd met , ik verkoop toch maar niet en nee we houden het toch zelf etc ............

Steeds heel teleurgestelde kinderen , zeker de transactie waar ook al aanbetaald was ( wat overigens wel teruggestort is inmiddels , dat wel ), daar had Merel hard voor gewerkt en het werken had deze transactie tot doel .

Ik snap dat niet , als je iets op MP zet en je verkoopt het , dan is het toch geregeld , dan kan je toch niet meer terug.
Vraag me af of er bij de wet iets voor geregeld is .
Ik ga geen wettelijke treinen in beweging zetten , dat niet , maar vroeg het me wel gewon af , je houd er een katerig gevoel aan over en in dit geval verdrietige kinderen.

Geen opmerkingen: