woensdag, augustus 18, 2010

mmmmmmmmmm

Zo in de laatste weken van de vakantie, mijmer ik altijd wat over hoe de zomer was wat er gebeurde en wat het me nu zo na Lugnasadh allemaal al bracht.
De zomer was prachtig dit jaar , ik heb genoten .
De zee was zo fijn, ik maakte ( en maak nog steeds ;0) ) ook prachtige dingen , soms zo mooi dat ik er zelf verbaasd naar kan kijken dat het zo prachtig is uitgepakt.
Ik heb zulke mooie mensen ontmoet, gesprekken gehad en daardoor zag ik dingen soms scherper, kadootjes ..........
De kinderen hebben heerlijk gespeeld , op de tuin , aan de zee, in huis, wat een feestje is het toch als ze vrij zijn.

De festivals waar ik werkte, waren kroontjes, heerlijk om daar te zijn en te mogen werken ;-)

De rust die er nu is, zo vanmorgen aan mijn tafel , terwijl ik naast dit bloggen een heerlijk vest aan het ontwerpen ben en de kindjes die zo fijn met lego spelen , mmmmm
Zo dadelijk gaan we naar het bos , Schoorl wacht op ons voelen wij ;-)

Geen opmerkingen: