woensdag, augustus 18, 2010

Lorelei



Blij meisje ;)





ons stulpje


Wat was het mooi, ons weekend op Lorelei !!!

SAM/Merel en ik reden donderdag rond half 12 weg van huis , op weg naar een spannend avontuur , een heel weekend gevuld met vrouwen en activiteiten.
Om een uur of een kwamen we aan , na een vlotte reis .
Snel zetten we ons onderkomen van de komende dagen op , dochterlief maakt het gezellig door her en der bloemen slingers etc op te hangen
Ze versierde de washokken ook prachtig ;-)

De sfeer was meteen Ok , lekker ontspannen , ik zag aardig wat bekenden ;) LEUK LEUK , maakte kennis met mijn buurvrouwen en kreeg net aangekomen als het verzoek of ik een helende massage wilde geven ;-)
Geweldig om te doen , lekker binnen komen ook , het voelde goed meteen te kunnen delen .

Vrijdag kwamen alle vrouwen die als gast op Lorelei zouden zijn.
Ook hier weer diverse bekende gezichten , gezellig
In de middag veel mooie ontroerende helingen gegeven, twee prachtige stoles/omslagdoeken verkocht .




De tijd vloog , ben met twee vrouwen gaan klinken in "het woud" , op tijd naar bed, vroeg weer op , Merel had zich ingeschreven voor diverse workshops en daarvoor wilde ze haar werk doen .
Ik had een afspraak met diverse vrouwen, heb ook heerlijk genoten van de zon, het was zo een prachtdag zaterdag, de sfeer was haast sereen te noemen, er gebeurde zoveel, zoveel ontzettend moois !!

Op zondagmorgen bleef mijn "helende kraampje" dicht , samen met Merel ging ik naar een moonteaching van grootmoeder Quachinka, prachtig was het, die ervaring, wat heb ik daar in die ochtend veel geleerd, dankjewel , denk ik nog steeds !!
na de ochtend nog een mooi gesprek met een mooie bijzondere vrouw ,(dankjewel voor je vertrouwen ;0), je bent prachtig )
De sluitingsceremonie was vrolijk en fijn

en toen was ons mooie feestje voorbij , ik heb me gedragen gevoeld, heel het weekend , het was prachtig .............. ik heb er nu even niet meer woorden voor , geniet nog na .

Maandagmorgen werd ik verrast met mijn foto in de krant , pontificaal in de volkskrant , LEUK.

4 opmerkingen:

Daan zei

misschien toch eens gaan, klinkt allemaal heel erg groovy, dit...

Daan zei

Ik hoop volgend jaar met Elvis ...
klinkt heel bijzonder Elly!

Fluitenkruid zei

Ik kom er telkens te laat achter, zou dit ook best eens mee willen maken :-)

Catharina zei

klinkt geweldig Elly, dat lijkt mij ook heerlijk