zondag, oktober 10, 2004

10 oktober 2004

arrgghhhh , het is zo een dag waarop niets gaat zoals het gaan moet ;-(((
Wil ik net een en ander op zolder uitzoeken , blijkt de TL daar kapot , dwz geen licht en zonder licht zie je daar dus niets ;-(((
Kom ik beneden en denk , Ok dan maar naaien , blijken alle stoppen doorgeslagen ;-(((
Zet ik de aardlekschakelaar terug, baf weer alles uit .
Ik weer naar boven en de lichtschakelaar van de TL eerst maar weer om gezet , weer naar beneden met mijn hoofd in de stoppenkast hihi , emn ja nu blijft alles zoals het wezen moet .
Pfffft en dat met baby in buik van formaat .........
We stellen de verdere plannen maar even uit .
Het is hier heerlijk weer en ik ga eerst maar even voor het huis , een bakkie thee drinken .
Dat zien we daarna wel verder ;-).
Gr Elly


Geen opmerkingen: