zondag, oktober 24, 2004

24 10 2004

Hieperdepiep hoera!!!!
Merel is jarig , mijn oudste meisje wordt 8 jaar vandaag .
Gisteren zijn we lekker samen de stad in geweest.Lekker tutten en ergens wat drinken , vanmorgen kreeg ze nog een boel kleine pakjes waar ze dol gelukkig mee is .
Een groot pak hebben we nog niet kunnen vinden , als ze iets weet krijgt ze het ;-))
Nu is het wachten op de visite , gelukkig niet heel veel zoals we gewent zijn , maar wat minder . Dat vind ik met baby in buik wel zo prettig ;-))


De herfstvakantie was fijn, Nina en Merel heben genoten van hun vakantie op de Kleine Wolf met opa en oma .
Vol verhalen en beladen met knutstels kwamen ze terug. Heerlijk.

Vrijdag nog een bezoek aan de verloskundige gebracht, we twijfelen samen aan de ligging van baby , liggen de billen nou boven of is dat juist het hoofd.
Om daar wat zekerheid over te krijgen gaan we maandag toch nog maar een echo laten maken .
In de middag heben we het bevalbad opgehaald, ik hoop dus echt dat pinkel de juiste houding aanneemt anders kan ik die bad bevalling alsnog vergeten en dat zou echt heel vervelend zijn na alle moeite die ik er voor heb gedaan .........

Gr Elly

Geen opmerkingen: