maandag, oktober 11, 2004

11-10-2004

11 oktober alweer , nog een weekje en dat is het heerlijk herfstvakantie hier , ik kijk er nu al naar uit ;-))

Vanmorgen was het vroeg dag , ik had om half negen al een afspraak in St Pancras en dat is toch wel een ruim half uurtje rijden hier vandaan .
Voor ik in de auto stap wil ik dan minstens een uur wakker zijn , dus om 6.15 was ik beneden.
Noa mocht ( moest ;-)) mee en kwam heel slaperig om half 8 beneden .
Onderweg had ze de grootste pret , we hebben zoveel moois gezien , koeien , paarden , vogels, schapen ;-))
St Pancras in een mooi dorp , ook daar keek ze haar ogen uit en ik ook .
Het is dan ook heerlijk weer . Zonnig , helder heerlijk herfstweer.
Op de terugweg viel Noa in slaap, de schat, ze slaapt nog steeds.
Als ze wakker wordt, gaan we leker naar de kinderboerderij.

Gr Elly

Geen opmerkingen: