maandag, oktober 25, 2004

Baaaaaaaaaaaaaaaaaal

Ik ben teleurgesteld en dat is vast heel zuinig uitgedrukt voor het gevoel wat ik nu heb.
Hemel en aarde heb ik bewogen voor een thuisbevalling, 1 keer wilde ik dat meemaken , dwz 1 keer wilde ik in water bevalen , dat lijkt mij namelijk een comfortabele manier van bevallen.
Na weken van overleg, vragen, zoeken en regelen, leek het te gaan lukken en nu 38 weken zwanger heb BIB besloten met zijn billen richting de uitgang te gaan liggen ..............Eeen eventule Vk die vaak versies doet blijkt op vakantie , kortom het lot lijkt bepaald te hebben dat ik weer in het ziekenhuis ( en dus niet in bad ) moet bevalllen , ik kan wel janken en weet echt even niet meer wat ik nou moet ;-((((((((
4 keer het ziekenhuis wat teveel , 4 keer in een zo onnatuurlijke houding voor mij bevallen een drama en alle paniek van de vorige bevallingen komt weer boven drijven.
Ik heb gewoon even geen idee van wat ik nou moet ...........

Elly

Geen opmerkingen: