zaterdag, augustus 06, 2005

6 augustus jaja zaterdag ;-))

En een heerlijke dag , lekker geprutseld met wol en stof terwijl Ton boven Merel haar kamer verder schilderde. Gaaf wordt ie , rose oranje en rood , allemaal verfresten en hema aanbiedingen dat maakt het helemaal leuk , ik ben twee leef kussen voor haar aan het maken met veel kant en zacht en leuk .
Ook veel werk , maar wel heeeeeeeeeeel leuk.

Vervolgens nog heerlijk met Nina en Heller naar het stadje gefietst om de natuurwinkel en de markt onveilig te maken en Nina eens lekker te verwennen met exclusieve Nina aandacht. Ze hoefde niet zelf te fietsen en mocht lekker in de bakfiets , het was aardig weer op een paar mega stortbuien na ;-)) Gelukkig hadden we een pluutje bij de suup gehaald en beleven we redelijk droog .
Met de bakfiets ook nog even over de kermis gesjokt , wat een treurigheid toch , als het zo nat is .
Nu ben ik net weer met draad gaan prusten , met katoenen draad , een gekke muts moet het worden , ik ben zelf ook wel benieuwd ;-0))))

2 opmerkingen:

Annelies zei

Ja, die stortbuien ken ik :-(
Nog wat leuks opgedukeld op de markt?

De Tegelaars zei

ik weet het ik weet het, ik mag niet jaloers zijn van je...........maar ik kan nog geen knoop aannaaien!! Het lijkt me zooo heerlijk als je van alles kan maken. Maar helaas, geen talent:(( Gewoon lekker prusten met van alles en nog wat. Ik heb niet een een naaimachien........Moet er misschien toch maar eens aan geloven. Als ik aan die handwerk lessen van vroeger denk...............kreun:-((
Elly