dinsdag, augustus 09, 2005

9 augustus

Het is griepie time hier , mijn griep begint wat te verdwijnen , maar nu heb ik een ziekige Nina, een snotterige Rens en een herstellende Noa hier . En een Heller die ook weet hoe je langs de tafel loopt ;-)) Kortom handen tekort. Ik moet overal tegelijk zijn lijkt wel .
Ondertussen ruim ik nog steeds kasten op en houd met het ontwerpen en maken van een klein winterlijntje bezig . Ben ik hard op zoek naar een andere hypotheekvorm en wilde eigenlijk wel graag dat de zon nou eens lekker ging schijnen zodat we eens heerlijk ontspannen konden BBQen ofzoiets ;-))
Ik heb het dus een beetje druuuukk ;-)) , maar het is wel reuze gezellig hier . Vanmorgen hebben we geschilderd , strakjes gaan we met paiermachee aan de slag , de kids hebben een heuse hut in de woonkamer gebouwd ;-)) en mogen daar vannacht in slapen . We zijn nog op zoek naar heerlijke films om een en ander op te fleuren en hangen ons zo door de natte vakantie heen , jammer hoor , ik wil nog graag wat leuke buitendingen doen , maar zie er wat tegenop met dit weer . Morgen toch maar op pad denk ik , dat gehang wordt ook wat saaaaiiiiiiiiii , de geitenboerderij gaat 't worden denk ik ...............

1 opmerking:

Irene zei

Wanneer je een beetje verstand hebt van hypotheken dan is het zeker de moeite waard eens te kijken op www.moneyou.nl .
Een soort van DHZ op het gebied van hypotheken.
Wij hebben hier pas onze hypotheek overgesloten en het is echt de moeite waard. Doordat je zelf veel doet, bespaar je de kosten van een tussenpersoon.