vrijdag, augustus 05, 2005

waar een mens over denkt op een natte dag

Vandaag met teveel snot in "den kop" en nat weer maalden mijn hersens na het lezen van een krant weer eens op volle toeren. Het lijkt erop dat veel gezinnen in nederland de komende tijd hun failliet aan moeten gaan vragen, dwz ik lees, hoor en ervaar steeds meer mensen die de handdoek in de ring gooien waar het de financien betreft , met z'n allen krijgen we de maand niet meer rond en sommigen weten hem niet eens aan te vangen.
Hoe zit dat nou toch met die centenzooi ??? Hoe kan dat nou toch allemaal zo mis gaan hier.

Er is een tijd geweest dat ik dacht dat het aan mij lag en ik niet wist met euro's om te gaan, zeker na wat nare opmerkingen van anderen , zelfs nog vrij recent ;-)) , inmiddels ben ik er achter dat met mij heel wat nederlanders het niet meer weten , steeds meer mensen halen het einde van de maand niet met hun centen en die mensen hebben niet allemaal grote gezinnen ;-))) .
Maar dat ligt niet aan de euro ;-)))) en we moeten er niet over klagen .
Waar het dan wel aan ligt, krijg ik persoonlijk niet geheel helder , enkele jaren geleden ervoer ik ons gezin als welvarend , dat is toch echt heel anders nu.
Na wat stoeien met wat sites betrefffende een aantal zaken die onze financiele wereld aangaan heb ik weer wat hoop , wie weet ...

Toch blijf ik zorgen hebben over Nederland, het gaat niet goed zoals het gaat , maar dat ligt niet aan de euro en ook niet aan de regering ;-)) .

2 opmerkingen:

Annelies zei

Neeee..... dat ligt aan ons, domme burgers. Wij weten niet wat goed voor ons is!! Nou, die euro iig niet...

Maar laten we nou maar braaf luisteren naar Vadertje Zalm, dan komt het helemaal goed met Nederland.

Niet dus.

De Tegelaars zei

Hoi Elly,
Ik hoop van harte dat je eruit komt met de financien. Ik weet zeker dat het niet aan jou ligt. volgens mij doe jij er van alles aan en leef je niet op grote voet. En een materialist ben je zeker niet. Die euro heeft een hoop kapot gemaakt. Van mij mag je mopperen hoor, en ik mopper met je mee................
Elly