maandag, november 21, 2005

Frederique

En jawel , gisteren was het dan zover ;-)) Fre zong in westfriesland , dus daar moest ik heen .
Een half leven geleden werd ik onmiddelijk vreselijk verliefd toen ik de zangeres van I've got the bullets hoorde zingen , haar hese geluid maakte me warm van binnen .In The Middle Of The Night, It Should Have Been Me, I'm Only Wounded allemaal nummers die ik uit mijn hoofd kon.
Frederique , vanaf toen de mooiste naam die ik me voor kon stellen , en onbereikbaar , zij op het podium en ik ergens in het publiek , verward over het gevoel wat deze dame in me losmaakte .
Een gevoel wat nooit helemaal verdween , wat gewoon steeds weer daar was als ik een liedje van haar hoorde , als haar stem gewoon weer ergens klonk.

Raar ook wel , dat je zomaar verliefd op een stem kan zijn, maar ook lekker , je hoeft er verder niets mee ;-0))
En gisteren speelde ze dan in westfriesland , een heerlijke middag , een prachtige "show" , mooie nummers , keigave nummers , prachtige muziek. Een gitarist die het absoluut kan, Jan van der Meij.
Weer werd ik er warm van.
Nu wil ik naar Carre ;-)) 6 december zingt ze daar en dan neemt ze heel veel mensen mee , die ook een stukje zingen gaan ;-)) , wie weet , koopt sinterklaas me een kaartje , duim duim duim , ik ben geloof ik weer verliefd , verliefd op haar stem ;-0).

Dus droom
Droom gewoon
Droom dag en nacht

Droom zacht

Geen opmerkingen: